پارس آباد, سیاسی

برگزاری دومین دوره آموزشی فرمانداران و بخشداران در مشهد مقدس

فرماندار شهرستان پارس آباد در مصاحبه تلفنی با این پایگاه اعلام داشت: برنامه ریزی های مربوط به برگزاری دوره های ۱۰ گانه آموزشی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور با هدف ارتقاء دانش انتخاباتی و مدیریت بهینه اجرای آن صورت گرفته است که چهارشنبه هفته جاری دومین دوره آن به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونین سیاسی و انتخابات استانداری های سراسر کشور به همراه اعضای ستاد انتخابات استان ها نیز در این دوره های آموزشی شرکت خواهند نمود.

علی علایی اظهار کرد: در این دوره ها علاوه بر مجریان، هیات های بازرسی نیز حضور خواهند داشت تا با آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل های انتخاباتی و شرح وظایف خود آشنا شوند؛ تا تعامل و تفاهم مجریان، بازرسان  و ناظران در سلامت انتخابات نقش مهم و موثر خود را ایفا نماید.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: مباحثی همچون مدیریت اجرایی انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مسائل حقوقی انتخابات، انتخابات الکترونیکی و مباحث مالی و پشتیبانی انتخابات، از جمله مواردی است که برای بحث و تبادل نظر در این همایش ها در نظر گرفته شده است.

علایی در پایان خاطر نشان کرد: ما نیز به نوبه خود و بر حسب وظیفه در این همایش حضور فعال داشته و از آخرین دستاوردهای علمی و فنی انتخابات در این دوره بهره مند خواهیم شد.

لازم به یادآوری است: اولین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *